top of page
Zoeken

Lente lunch in het Viegenpark

  • 7 jun
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 8 jun

Wat hebben we genoten van een heerlijke lente lunch en goed gezelschap om ons heen in het Viegenpark! Alle tafels waren mooi gedekt voor de eerste gang, een goed gevulde minestronesoep, gevolgd door een bijzonder smaakvol vegetarisch buffet, verzorgd door Caroline van Njamaste.

Na de koffie verheugden we ons op de immer vrolijke Diane van Inimini met heerlijk eigengemaakt ijs, met of zonder dip en slagroom.

En dat alles in goed gezelschap van buurtgenoten met leuke en bijzondere gesprekken.


We danken iedereen voor jullie komst en wellicht tot een volgende lunch in het park!




 
 
 

Opmerkingen


© 2026 SamenGroener Maastricht NoordWest | webdesign daphne philippen

  • Facebook
bottom of page